سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ردّ پای او
 


نامه ی حضرت آقا به وزیر محترم اطلاعات

علامه مصباح یزدی: تشکیلاتی فراماسونری در کشور درحال شکل گرفتن است

عضو خبرگان رهبری گفت: خطری که من احساس می‌کنم شدیدترین خطری است که تا به حال اسلام را تهدید کرده است و آن هم از سوی نفوذی‌هایی است که در بین خودی‌ها در حال رشد هستند...

قدری تامل کنید و تا آخر بخوانید...


نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/2/1 توسط آسمان سّوم

نقشه نبرد در کربلا

بزرگ نمایی




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 89/9/24 توسط آسمان سّوم

در عاشورای حسینی نقشه دست بعضی از دوستان بود و دست بعضی ها هم نبود. دشمنان که دشمن بودند. یک دریای عمیق دشمن با لجه های خطرناک و مهیب، اما در بین جمع دوستان یک عده نقشه دستشان بود، حسین بن علی را در لحظه حساس دریافتند، یک عده بغل دست حسین هم نشسته بودند نقشه دستشان نبود؛ اشتباه کردند. کی می تواند بگوید عبدالله بن عباس و عبدالله بن جعفر از اسلام و از محبت خاندان پیغمبر نصیبی نداشتند؟ اینهایی که در دامان آل پیغمبر بزرگ شده بودند، اما نقشه عوضی دستشان بود. نمی دانستند آن سرزمینی که باید از آن دفاع بشود و ان نقطه ای که باید برایش فداکاری بشود کجاست. نشستند در مدینه به امید این که چهار تا مسأله بگویند. اسلام مجسم را، قرآن ناطق را، حسین فاطمه (س) را تنها گذاشتند. بعضی ها حتی تا توی کربلا آمدند، از حسین بن علی دفاع هم کردند، اما آن آخرها که رسید آمدند گفتند که یابن رسول الله ما تا آن جایی که می شد از تو دفاع کردیم، حالا هم اگر اجازه بدهی ما اسبمان توی خیمه حاضر است، سوار شویم و برویم. امام حسین هم گفت که بسم الله، بروید...خیلی ها بودندکه آن وقت یکه بنا شد از اصالتهای اسلام واجبترین و ضروریترین دفاع ها انجام بگیرد نشستند و دفاع نکردند. امروز هم در دنیا آن کسانی که دم از اسلام می زنند و نام اسلام را می آورند و ادعای اسلام می کنند، خیلی هایشان نمی دانند اسلام کجاست و  در چه صحنه ای باید از آن دفاع کرد. هنر بزرگ شناختن صحنه است. حبیب بن مظاهرها و چند نفر صحابی مخصوص امام حسین، اینها نقشه را خوب فهمیدند.. لذا شما دیدید خواهرش زینب سلام الله علیها حتی بچه های خودش را هم - که پدرشان در مدینه مانده بود یا در مکه و نیامده بود - با خودش آورد. می توانست خب من می روم با برادرم، هر حادثه ای هم پیش آمد برای من پیش بیاید. بچه هایم بمانند پیش پدرشان، بچه هایش [را] هم آورد؛ و هر دو فرزند او در کربلا شهید شدند. این آن کسی است که بصیرت دارد و می داند که چه کار باید بکند.

 

بیانات مقام معظم رهبری 2/7/1364




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 89/9/23 توسط آسمان سّوم

فقط یک حکم از احکام اسلامی را پیغمبر گفته بود ولی عمل نکرده بود. این یک رکنی از ارکان اسلامی است...آن این بود که هرگاه این قطار منظم جامعه اسلامی و نظام اسلامی از خط خارج بشود و روند کلی این نظام تغییر پیدا کند تکلیف چیست؟ اگر بنیانگذار اسلام بیاید و همه احکام اسلامی را بیان کند این یکی را بیان نکند کار ناقصی کرده دیگر، پیغمبر این را بیان کرده. برای مسلمانها گفته بود که اگر یک وقتی نظام اسلامی از خط اسلام خارج بشود و این جهت حرکتی که جامعه اسلامی دارد این جهت تغییر پیدا کند بوسیله قدرتمندان، بوسیله زور گویان، بوسیله منافقان، بوسیله خود را در سطح مسلمانها جا زدگان، اگر چنانچه یک چنین انحرافی بوجود بیاید در مقابل این انحراف چه عملی باید انجام داد؟ این را پیغمبر گفته بود، اما خود پیغمبر عمل به این نکرده بود.چرا؟ چون تا پیغمبر سر کار بود که انحرافی پیش نمی آمد تا خود پیغمبر عمل کند به آن حکمی که در مقابل انحراف چه باید کرد. این باید در زمان جانشینان پیغمبر می بود؛ این جانشین کی باشد این فرقی نمی کرد، بسته به این بود که آن شرائط در زمان امیرالمؤمنین پیش می آمد، امیرالمؤمنین آن جور عمل می کرد، اگر در زمان امام علی النقی یا مثلاَ فرض کنید که امام حسن عسگری علیهما السلام آن شرائط پیش می آمد آن امام آن جور عمل می کرد..، و لذا امام حسین علیه السلام بایستی به ان تکلیف الهی عمل می کرد. برای اینکه نظام اسلامی را - که داشت از خط خارج می شد یا خارج شده بود - با آن عمل، با ادای آن واجب، با انجام آن تکلیف به وضع اول خودش برگرداند. این تکلیف حسین بن علی بود و ماهیت واقعه عاشورا و قیام عاشورا این است.

 

بیانات نایب بر حقّ حضرت منتظَر 4/8/61




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 89/9/22 توسط آسمان سّوم

این حسین کیست که عالم




نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/9/21 توسط آسمان سّوم
   1   2   3   4      >