سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ردّ پای او
 

امام صادق(عله السلام) ولایت را با عمل میداند و می گوید:آن کسی که دارای عمل است ولی ما اوست و آن کسی که دارای عمل نیست، عدوّ ما اوست. ولایت در فرهنگ امام صادق(علیه السلام)، با ولایت در فرهنگ آن جاهل یا مغرضی که دارد به نام امام صادق(علیه السلام) زندگی می کند، فرق دارد.

                                                                                                       سخنرانی نائب بر حق حضرت منتظَر21/7/1368

ولی خدا را بشناس، آن کسی که او ولی حقیقی جامعه اسلامی است، او را مشخص کن بعد از آن که مشخص کردی شخصاً از لحاظ عمل، از لحاظ روحیّات، از لحاظ راه و رسم و روش، خودت را به او متصل کن، مرتبط کن، بدنبالش حرکت بکن به طوری که تلاش تو، تلاش او و جهاد تو، جهاد او، دوستی تو،  دوستی او، دشمنی او، دشمنی تو، جبهه بندی های تو، جبهه بندی های او باشد این است که آدمی دارای ولایت است. کسی که ولی را بشناسد، فکر ولی را بشناسد و با ولی همفکر بشود، عمل ولی را بشناسد و با ولی هم عمل بشود، دنبال او راه بیفتد، خودش را فکراً و عملاً پیوسته با ولی بخواند چنین کسی دارای ولایت است.                                       

                                                                                                      برگرفته از کتاب ولایت فقیه سید علی خامنه ای

آقا جان امسال بیست و دوّمین سال رهبری شماست. در طی این چند سال همه مبهوت اقتدار ولایت شماییم. چه تدبیر ها که از شما ندیدیم، چه عزّت ها که به خاطر رهبری توسط شما نصیب ما نشد. چه دشمنی ها که با علم و آگاهی های شما از ما دور نشد، چه مسائلی که با روشنگری های شما حقیقتش مشخص نشد. همه ی این ها شد به برکت وجود شما و ما قدر دان این نعمتیم که خداوند وعده داده است ما را: لئن شکرتم لازیدنّکم ...خسته نباشی آقا

                                                                                                                  

ایستاده ایم

آقا جان، تا پایان بر عهدی که با شما بسته ایم مردانه ایستاده ایم...

دعایمان کنید که طوفان های روزگار ِ آخر ما را با خود نبرد.




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/3/16 توسط آسمان سّوم